MAZDA CX-9

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ

ПОЄДНАННЯ ПРЕМІАЛЬНОСТІ ТА ПРАКТИЧНОСТІ

Mazda CX-9 є ідеальним поєднанням вишуканості та практичності великого 7-мимісного сімейного позашляховика.

Перший автомобіль Mazda, що обладнано найновішим бензиновим турбодвигуном SKYACTIV-G 2.5T, він забезпечує більше потужності тоді, коли вона найпотрібніша і при цьому досягає виняткової паливної ефективності. Mazda CX-9 призначений вражати, завдяки концепції KODO — душа руху та атлетичному, проте, водночас, вишуканому екстер’єру та витонченій оздобі інтер’єру з ексклюзивною шкірою Nappa*.

Додайте передові технології безпеки i-ACTIVSENSE та надзвичайне задоволення від керування завдяки комплексу технологій SKYACTIV і ви отримаєте позашляховик, що є ідеальним поєднанням вишуканості та практичності для всіх пасажирів, а для водія він — просто втілення мрій.

*Оснащення залежить від комплектації

Всього для Mazda CX-9 запропоновані вісім кольорів кузова без жодних доплат.

Оберіть колір, який уособлює вашу індивідуальність.

Deep Crystal Blue
Jet Black
Polymetal Gray
Titanium Flash
Sonic Silver
Machine Gray
Soul Red Crystal
Snowflake White Pearl

ВІДЧУЙТЕ ЗАХВАТ ВІД КЕРУВАННЯ, ЩЕ НАВІТЬ НЕ СІВШИ ЗА КЕРМО

Непересічний дизайн KODO наділяє Mazda CX-9 потужною харизмою. Атлетична елегантність виражена в м’язистій поставі, 20-ти дюймових дисках, видовженому капоті та скошеній лінії даху кузова. А п’ятикутна ґратка радіатора та разючий дизайн передніх фар не залишить байдужими нікого з оточуючих.

НОВИЙ РІВЕНЬ ВИТОНЧЕНОСТІ

Mazda CX-9 пропонує безпрецедентний комфорт, легкий доступ до технологій та вдосталь простору для кожного.

Щоб створити кабіну, зосереджену навколо водія, ми взяли до уваги кожну деталь. Від того моменту, коли ви опиняєтеся за кермом, ваші персоналізовані налаштування сидіння водія — включно з підтримкою попереку — допомагають підвищити ваш комфорт як під час довгих, так і під час коротких поїздок. Тоді як оздоблене шкірою кермо й важіль перемикання передач додають відчуття розкоші. Сучасна, непереобтяжена панель приладів допомагає зосереджуватися на дорозі, при цьому будучи гармонійною й інтуїтивно зрозумілою.

ПРЕМІАЛЬНЕ ЗВУЧАННЯ.
СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ CX-9

Кожен автомобіль має свій власний акустичний підпис. Щоб створити особливе, неповторне звучання у салоні CX-9, Mazda об’єдналася з Bose® й тісно співпрацювала, враховуючи сотні факторів, від розміру кабіни та матеріалів до розміщення сидінь та унікальних звукових варіацій сучасних цифрових пристроїв. І як результат маємо фірмову систему Mazda Sound, що підкреслює потужність, чистоту та образність. За допомогою системи Bose® Premium Sound System* з технологією об’ємного звучання Centerpoint® 2, музика ідеально гармоніює зі структурою кабіни CX-9. Ця система включає 12 високопродуктивних динаміків Bose® та патентовану технологію з обробкою сигналу Bose® SurroundStage® з приглушенням шуму AudioPilot® 2. Як у кабіні CX-9, так і на задніх сидіннях Mazda Sound пропонує багате, соковите звучання, що складе конкуренцію живому концерту.

® Знак для товарів і послуг, що належить відповідному власнику.
* Оснащення залежить від комплектації.

СИДІНЬ СІМ. СПОГАДІВ — БЕЗЛІЧ

Будьте готові до пригод, маючи достатньо простору для пасажирів та безліч варіантів зберігання багажу, які допомагають підтримувати порядок. Керувати задніми сидіннями так легко, що це під силу й дитині — просто скористайтеся важелем, щоб підняти й перемістити сидіння другого ряду вперед, звільняючи прохід на третій ряд, без потреби знімати встановлене дитяче крісло. Ваша сім’я також оцінить більший простір для ніг на задніх сидіннях.

ДЛЯ ПРИГОД ЗАВЖДИ ЗНАЙДЕТЬСЯ МІСЦЕ

Коли будете готові до мандрівки на CX-9 у компанії друзів, безліч варіантів прихованих місць для зберігання речей в консолі, центральному підлокітнику, бардачку, кишенях сидінь та ящичках в нижній частині дверей допоможуть тримати потрібні речі під рукою, не створюючи безладу в салоні.

Багато простору надає нескінченну універсальність багажника. Складіть сидіння третього ряду спинками вниз та отримаєте 840 л простору — достатньо, щоб розмістити три великі валізи, кілька сумок із покупками і п’ятьох ні в чому не обмежених пасажирів. Якщо цього недосить, складіть спинки сидінь другого ряду (система 60/40) й отримаєте до 1 848 л — скільки всього там можна розмістити! При цьому дістатися до вантажу теж не вимагає зусиль — лише одне натискання кнопки електроприводу відкривання багажника.

РОЗВАГИ ОДНИМ ДОТИКОМ

Система MAZDA CONNECT робить доступ до інформації та розваг максимально легким і зручним. До її опцій входить аудіо, користування телефоном за допомогою голосових команд, навігатор і т.д. І всім цим дуже просто користуватися завдяки мультифункціональному перемикачу та повноколірному дисплею. Навіть досягнути: пасажири другого ряду мають змогу заряджати свої пристрої, застосовуючи подвійні USB-порти.

ЗАВЖДИ НА ЗВ’ЯЗКУ

Мультимедійна система MZD Connect® з підтримкою додатків Android Auto® та Apple CarPlaу® дозволяє отримувати необхідну інформацію максимально швидко. Додаткові можливості, що надають Apple CarPlay® та Android Auto® включають використання Siri або Google Асистента, відтепер вибір мови визначається мовами смартфону та з’являються розширені можливості навігації.

® Знак для товарів і послуг, що належить відповідному власнику.
* Оснащення залежить від комплектації.

ЗНАХОДЬТЕ ДОРОГУ

Зручна навігаційна система* пропонує передові можливості сучасних навігаційних пристроїв. Орієнтуватися в місті — та й за містом теж — ще ніколи не було так легко, як із вбудованою в систему інтерактивною тривимірною картою з покроковим звуковим супроводом.

*Оснащення залежить від комплектації.

ДИСПЛЕЙ НА ЛОБОВЕ СКЛО

Кольоровий проекційний дисплей* відображає інформацію безпосередньо на вітровому склі в полі зору водія для швидкого та легкого отримання важливих для керування автомобілем даних.

*Оснащення залежить від комплектації.

ЯКЩО ЗОСЕРЕДИТИСЯ НА ДРАЙВІ, СТАЄ МОЖЛИВИМ НЕЙМОВІРНЕ

Флагманський позашляховик Mazda CX-9 наповнений технологічними інноваціями. Починаючи з революційного турбодвигуна SKYACTIV-G 2.5T Dynamic Pressure Turbo, що забезпечує більше потужності на нижчих обертах. CX-9 пропонує найкращий у своєму класі крутний момент — 420 Нм при 2000 об/хв.

Інноваційний випускний трубопровід двигуна 4-3-1 та клапан інтенсивного випуску вихлопного газу дозволяють повітрю потрапляти в турбіну швидше. З яким результатом? Разюча потужність та плавне прискорення від того моменту, коли водій натискає на педаль. Це зовсім новий рівень кермування, який значно покращує ваші щоденні поїздки. А коли з’явиться потреба взяти на буксир причеп чи інший автомобіль, скористайтеся неабияким тяговим зусиллям CX-9 — 2 500 кг**.

НАЙКРАЩА У КЛАСІ КОМБІНОВАНА ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО*
12,9 місто
7,3 шосе
9,4 комбінований цикл
НАЙКРАЩИЙ У КЛАСІ КРУТНИЙ МОМЕНТ 420 нм

* Одиниці виміру: л/км. Витрата пального на саме вашому автомобілі залежатиме від вашого стилю водіння, погодних умов та стану дорожнього покриття. Зазначена витрата пального вказана лише з метою порівняння.
** Дані для причепа з гальмами на схилі 8%-12%

ПОТУЖНІСТЬ ТА ПРОДУКТИВНІСТЬ

Mazda CX-9 має рекордну потужність завдяки новому інноваційному турбованому двигуну SKYACTIV-G 2.5T. Останні вдосконалення комплексу технологій SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS забезпечують відчуття абсолютного контролю та єднання з вашим автомобілем, що ми у Mazda називаємо Jinba Ittai. Реакція Mazda CX-9 на дії водія щодо прискорення, керування та гальмування є максимально чіткою.

Удосконалена система G-Vectoring Control Plus (GVC Plus) ще більше підвищує керованість автомобіля при русі в поворотах та на слизькій дорозі та робить рух набагато безпечнішим. Короткостроково регулюючи крутний момент двигуна у відповідь на рухи керма, вона забезпечує контроль над прискоренням та оптимізує навантаження на кожне колесо, отримуючи при цьому високі результати в керованості та стійкості автомобіля.

SKYACTIV-G 2.5T

Інноваційний бензиновий двигун об’ємом 2.5 літра забезпечує крутний момент як у 4.0-літрового двигуна V8, але робить це з вражаючою паливною економічністю. Це дозволяє отримати відмінні динамічні характеристики роботи двигуна в діапазонах повсякденного водіння — середніх та низьких обертів. Вперше в світі в двигуні застосовано Dynamic Pressure Turbo, що контролює ступінь пульсації вихлопних газів в залежності від частоти обертання двигуна. Система керована стабільним тиском на високих обертах, а на низьких обертах перенаправляє енергію кожного пульсування вихлопних газів на максимізацію рушійної сили. Таким чином, двигун отримує додаткову потужність роботи турбонаддува без «турбо ями».

Інтелектуальна система повного приводу i-ACTIV AWD з системою допомоги під час руху БЕЗДОРІЖЖЯМ OFF-ROAD TRACTION ASSIST

Mazda представляє автоматичну систему повного приводу I-ACTIV AWD, яка запобігає пробуксовці передніх коліс, перенаправляючи частину крутного моменту на задню вісь. Система працює через 27 датчиків, які постійно перевіряють та контролюють стан дорожнього покриття, погодні умові, дії водія під час керування та технічний стан автомобіля. Аналізуючи цю інформацію 200 разів на секунду, система забезпечує водію впевнене керування автомобілем у широкому спектрі дорожніх умов різної складності.

Фото: Олексій Клімов

SKYACTIV-DRIVE

6-ступінчаста автоматична коробка передач SKYACTIV-DRIVE поєднує найкращі якості звичайної автоматичної коробки перемикання передач, безступінчастої трансмісії та коробки перемикання передач подвійного зчеплення в одному компактному та легкому корпусі.

SKYACTIV-CHASSIS

Системи керування, підвіски та гальмування SKYACTIV-CHASSIS Mazda CX-9 були модернізовані з метою покращення стабільності керування та рівня комфорту, за які позашляховик вже отримав загальне визнання, додатково збагачуючи та підвищуючи задоволення від керування автомобілем у стилі Jinba Ittai.

SKYACTIV-BODY

Інновації у структурі, конструкції та матеріалах роблять Mazda СХ-9 легшою, безпечнішою та міцнішою за попереднє покоління моделі. Завдяки надійним елементам структури, цільному каркасу кузова та широкому застосуванню надміцної сталі вдалося досягнути на перший погляд суперечних вимог щодо нижчої ваги та вищої стійкості до зіткнень. Mazda CX-9 також забезпечує виняткову тишу в салоні завдяки звукопоглинаючим матеріалам, поліпшенню дверних ущільнювачів та звукоізоляційного скла.

КОЛИ В САЛОНІ НАЙДОРОЖЧІ, БЕЗПЕКА — НАЙГОЛОВНІШЕ

Коли автомобіль — це затишний куточок у метушливому світі, керувати куди приємніше. Mazda CX-9 пропонує широкий набір технологій активної та пасивної безпеки i-ACTIVSENSE, які застосовують лазери, камеру та радар, щоб допомогти водієві краще орієнтуватися в просторі навколо себе та вчасно помічати перешкоди на дорозі.

Cистема безпечного гальмування в місті (при русі вперед та назад) з функцією розпізнавання пішоходів (SCBS)*

Під час руху в місті трапляються неочікувані небезпечні ситуації та перешкоди. Щоб допомогти уникнути зіткнення чи зменшити тяжкість його наслідків, Mazda CX-9 оснащена системою SCBS. Коли автомобіль рухається зі швидкістю 4-80 км/год, ця інтуїтивна система виявляє перешкоди попереду і готує автомобіль, пересуваючи гальмівні колодки ближче до дисків. Якщо водій не вживає ніяких заходів, система автоматично застосовує гальма.

*Оснащення залежить від комплектації.

Система контролю положення авто щодо дорожньої розмітки (LKA)*

Спрямована вперед камера зчитує дорожню розмітку і допомагає водієві утримувати автомобіль у смузі руху. Cистема LKA також попереджає водія за допомогою вібрування керма та звукового сигналу коли помічає небезпеку непередбаченого виїзду зі смуги руху. У разі відсутності дій збоку водія, сама втручається у рульову систему, «підкручуючи» кермо таким чином, щоб автомобіль залишався у своїй полосі руху. Коли система визначає, що зміна смуги руху навмисна (ввімкнений сигнал повороту і т.д.), допомога в керуванні вимикається і ніякі попередження не надаються. Система оперує на швидкостях приблизно від 60 км/год.

*Оснащення залежить від комплектації.

Адаптивний круїз-контроль з функцією Stop&Go*

Адаптивний круїз-контроль автоматично регулює швидкість автомобіля, щоб утримувати безпечну відстань до машини попереду. Він здатний повністю зупинити автомобіль у заторі й завести знову, коли потік машин починає рухатися (якщо зупинка триває менше 3 секунд). Якщо повна зупинка триває більше 3 секунд, водій має сам натиснути на педаль акселератора. Система оперує на швидкостях 0 — 200 км/год.

*Оснащення залежить від комплектації.

Система контролю «сліпих» зон (BSM)*

Передова система контролю «сліпих» зон застосовує радіолокаційні сенсори, щоб виявити об’єкти у «сліпих» зонах ліворуч і праворуч, а тоді застерігає водія за допомогою світлового індикатора у дзеркалі з відповідного боку. Якщо водій вмикає сигнал зміни смуги руху, коли на ній є перешкода, індикатор починає блимати та лунає звукове попередження.

*Оснащення залежить від комплектації.

Адаптивні світлодіодні фари (ALH)*

Вдосконалена система ALH завдяки використанню спрямованої вперед камери має три унікальні функції: противідблискове дальнє світло, широкодіапазонне ближнє світло та режим освітлення під час руху автострадою.

*Оснащення залежить від комплектації.

Система попередження про поперечний рух ззаду (RCTA)*

Якщо під час руху заднім ходом RCTA виявляє автомобіль, що наближається збоку, вона попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу, а також світлового індикатора в боковому дзеркалі та на екрані дисплея в центральній консолі.

*Оснащення залежить від комплектації.

Система попередження про виїзд з полоси руху (LDWS)*

Система LDWS надає звукові та візуальні попередження, коли автомобіль перебуває на межі ненавмисного виїзду за межі своєї смуги під час руху на швидкості від 60 км/год.

*Оснащення залежить від комплектації.

Фото: Олексій Климов

НА ЗВ`ЯЗКУ

Дізнайтеся більше про комплектації у прайс-листі.

  • СОЦМЕРЕЖІ: